تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

حق را بشناس

جمعه, ۱۴ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۱۰ ب.ظ
Mehregan Karimi
Dec 3, 2014
+
3
2
3
 
Reply
 
«ان دین الله لا یعرف بالرجال، بل بایة الحق، فاعرف الحق تعرف اهله، ان الحق احسن الحدیث، و الصادع به مجاهد...»
(وسائل الشیعه، ح27، ص135).
دین خدا با شخصیت ها شناخته نمی شود بلکه شناخت آن با نشانه ها و آیات حق است.
پس حق را بشناس تا اهل حق را بشناسی. همانا حق نیکوترین کلام است و آن کس که آن را در می یابد و فاش می گوید مجاهد است...
۹۳/۰۹/۱۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۱)

سلام امیدوارم اینکه کسی یکاره بیاد و بجای اینکه راجع به مطالب وب نظر بده، یه سوال بیربط بپرسه؛ کار زشتی نباشه.
میخواستم بدونم چطور پستهای  g+ رو اینجوری لینک میدید اینجا، من نمیتونم این کار رو بکنم.
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

کپی پیست میکنم.
کار خاصی انجام نمیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی