تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

نماز جعفر طیار

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ
 
یک کلیپ تصویری هست که شخصی از آیت الله بهجت سوال می کنه دختری دارم که سنش بالاست و بختش بسته شده. آیت الله بهجت هم در جواب می فرمایند بهش بگید نماز جعفر طیار رو بخونه و بعدش دعایی که در کتاب زادالمعاد هست رو بخونه و سعی بکنه که گریه بکنه ولو به اندازه کمی نمناک شدن چشم، ان شاء الله مشکل حل میشه.
نکته ای که میخوام عرض کنم اینه که این دستور فقط برای خانم ها نیست، برای آقایون هم هست اگر میخوان مشکلات و موانع ازدواج از سر راهشون برداشته بشه. و فقط برای ازدواج هم نیست، بلکه در سفارشات علمای بزرگ ما هست که برای حاجات خیلی بزرگ و دشواری های طاقت فرسای زندگی، این دستور کبریت احمر و اکسیر اعظم هستش. افراد زیادی مدعی تجربه اند.
طریقه نماز جعفر طیار که در مفاتیح الجنان هست نیازی به تکرار نیست، من اون دعایی که منظور آیت الله بهجت هستش رو اینجا آپلود می کنم. بهترین وقت خوندن هم عصر روز جمعه است. از کسانی که بخونن التماس دعا دارم.

م. جلیلی
Yesterday 9:59 PM
+
2
3
2
 
Reply
 
سبحان من لبس العزّ و تردّى به، سبحان من تعطّف بالمجد و تکرّم به، سبحان من لا ینبغی التّسبیح إلاّ له جلّ جلاله، سبحان من أحصى کلّ شیء بعلمه و خلقه بقدرته سبحان
 ۶٩۶ ذی المنّ و النّعم سبحان ذی القدرة و الکرم. 
اللّهمّ إنّی أسألک بمعاقد العزّ من عرشک و منتهى الرّحمة من کتابک و باسمک الأعظم و کلماتک التّامّات الّتی تمّت صدقا و عدلا أن تصلّی على محمّد و آل محمّد الطّیّبین الطّاهرین و أن تجمع لی خیر الدّنیا و الآخرة بعد عمر طویل. اللّهمّ أنت الحیّ القیّوم العلیّ العظیم الخالق الرّازق المحیی الممیت البدیء البدیع لک الکرم و لک المجد و لک المنّ و لک الجود و لک الأمر وحدک لا شریک لک یا واحد یا أحد یا صمد یا من لم یلد و لم یولد و لم یکن له کفوا أحد، یا أهل التّقوى و أهل المغفرة یا أرحم الرّاحمین یا عفوّ یا غفور یا ودود یا شکور أنت أبرّ بی من أبی و أمّی و أرحم بی من نفسی و من النّاس أجمعین، یا کریم یا جواد. 
اللّهمّ إنّی صلّیت هذه الصّلاة ابتغاء مرضاتک و طلب نائلک و معروفک و رجاء رفدک و جائزتک و عظیم عفوک و قدیم غفرانک. 
اللّهمّ فصلّ على محمّد و آل محمّد و ارفعها لی فی علّیّین و تقبّلها منّی و اجعل نائلک و معروفک و رجاء ما أرجو منک فکاک رقبتی من النّار و الفوز بالجنّة و ما جمعت من أنواع النّعیم و من حسن الحور العین و اجعل جائزتی منک العتق من النّار و غفران ذنوبی و ذنوب والدیّ و ما ولدا و جمیع إخوانی و أخواتی المؤمنین و المؤمنات و المسلمین و المسلمات الأحیاء منهم و الأموات و أن تستجیب دعائی و ارحم صرختی و ندائی و لا تردّنی خائبا خاسرا و اقلبنی منجحا مفلحا مرحوما مستجابا دعائی مغفورا لی یا أرحم الرّاحمین. 
یا عظیم یا عظیم یا عظیم قد عظم الذّنب من عبدک فلیحسن العفو منک یا حسن التّجاوز یا واسع المغفرة یا باسط الیدین بالرّحمة یا نفّاحا بالخیرات یا معطی المسئولات یا فکّاک الرّقاب من النّار صلّ على محمّد و آل محمّد و فکّ رقبتی من النّار و أعطنی سؤلی و استجب دعائی و ارحم صرختی و تضرّعی و ندائی و اقض لی حوائجی کلّها 
لدنیای و آخرتی و دینی ما ذکرت منها و ما لم أذکر و اجعل فی ذلک الخیرة و لا تردّنی خائبا خاسرا و اقلبنی مفلحا منجحا مستجابا لی دعائی مغفورا لی مرحوما، یا أرحم الرّاحمین. 
یا محمّد یا أبا القاسم یا رسول اللّه، (یا علیّ) یا أمیر المؤمنین أنا عبدکما و مولاکما غیر مستنکف و لا مستکبر بل خاضع ذلیل عبد مقرّ متمسّک بحبلکما معتصم من ذنوبی بولایتکما أتضرّع إلى اللّه تعالى بکما و أتوسّل إلى اللّه بکما و أقدّمکما بین حوائجی إلى اللّه جلّ و عزّ، فاشفعا لی فی فکاک رقبتی من النّار و غفران ذنوبی و إجابة دعائی. اللّهمّ فصلّ على محمّد و آله و تقبّل دعائی و اغفر لی یا أرحم الرّاحمین.  ١  
منزّه است خدایى که عزت را پوشیده و به آن شوکت یافته است، منزه است آن‌که مهربانى کرده و بزرگى و بزرگوار گشته است، منزه است خدایى که تسبیح روا نیست مگر از براى او که بزرگ است بزرگوارى او، منزه است خدایى که هرچیز را با علمش شمرده و هرچیز را با قدرتش آفریده، منزّه است خداى صاحب منت‌ها و نعمت‌ها، منزّه است خداى صاحب توانایى و کرامت. 
بار خدایا! از تو مى‌خواهم به مکان‌هاى عزت از عرشت و منتهاى رحمت از کتابت و به اسم اعظمت و سخنان تامّت، سخنانى که از روى راستى و عدالت تمام شده که درود فرستى بر محمّد و آل محمّد، پاکان پاکیزگان و براى من خیر دنیا و آخرت را بعد از عمر دراز فراهم سازى. 
بار خدایا! تو زنده‌اى، پاینده‌اى، بلندمرتبه‌اى، بزرگى، آفریننده‌اى، روزى‌دهنده‌اى، زنده‌کننده‌اى، میراننده‌اى، پدیدآورنده‌اى، نوکننده‌اى، کرامت مخصوص توست، بزرگى مال توست، نعمت بخشى از براى توست و سخاوت براى توست و امر کردن مخصوص توست، تنهایى، شریک ندارى، اى یگانه! اى یکتا! اى بى‌نیاز! اى کسى که فرزند نیاورده و زاییده نشده 

 ۶٩٨ و براى او همتایى نیست! اى اهل پرهیزکارى و اى اهل آمرزش! اى مهربان‌ترین مهربانان! اى بخشنده! اى آمرزنده! اى دوست! اى شکرکننده! تو به من از پدر و مادرم خیرخواه‌ترى و از خودم و از تمام مردمان به من مهربان‌ترى، اى بزرگوار! اى بخشنده! 
خداوندا! من این نماز را به خاطر رضاى تو و به خاطر بخشش و شناختت و امید بخشش‌هایت و جایزه‌هایت و عفو عظیمت و آمرزش دیرینه‌ات خواندم. 
بار خدایا! پس بر محمد و آلش درود فرست و آن (نمازم) را در بالاترین بلندى‌ها بلندش کن و از من بپذیر و رحمت و معروفت را و امید آنچه از تو امید دارم، آزادى گردنم از آتش و رستگارى‌ام به بهشت و آنچه از نعمت‌هایت فراهم کردى و زیبایى حور العین برایم قرار ده، و جایزۀ مرا از طرف خودت آزادى از آتش و آمرزش گناهانم و گناهان والدینم و فرزندان آن دو و گناهان جمیع برادران و خواهران مؤمن و مسلمانم، زنده‌ها و مرده‌هاى ایشان قرار ده و دعایم را قبول کن و بر ناله و فریادم رحم نما و مرا ناامید و زیانکار برمگردان و مرا حاجت برآورده و رستگار و رحمت شده، و دعایم را مستجاب و مرا بخشیده‌شده قبول فرما، اى مهربانترین مهربانان! 
اى بزرگ، اى بزرگ، اى بزرگ! قطعا گناهان بندۀ تو بزرگ گشته است پس عفوت را احسان کن، اى نیکو درگذرنده! اى صاحب آمرزش باوسعت! اى پهن‌کنندۀ دست‌ها به رحمت! اى بخشندۀ نیکى‌ها! اى عطاکنندۀ سؤال‌کنندگان! اى آزادکنندۀ گردن‌ها از آتش! بر محمد و آل محمّد درود فرست و گردنم را از آتش آزاد کن و سؤالم را عطا فرما و دعایم را اجابت فرما و فریاد و بیزارى و ندایم را رحم فرما و حاجت‌هایم را همۀ آنهایى را که براى دنیا و آخرت و دین من است، آنهایى را که یادآورى کردم و آنهایى را که یادآورى نکردم برآورده ساز و براى من نیکویى قرار ده و مرا ناامید و زیانکار برنگردان و مرا رستگار، نجات‌یافته، دعاى اجابت‌شده، بخشیده‌شدۀ رحمت‌یافته، برگردان، اى مهربان‌ترین مهربانان! اى محمد، اى ابو القاسم، اى رسول خدا! (اى على) اى امیر مؤمنان! من نوکر و غلام شما هستم که عار و تکبر ندارم، بلکه 
۹۳/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی