تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است

سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۸ ب.ظ

مراد بیک

Shared publicly  -  Yesterday 9:15 PM
 
 
جا مانده‌ایم و شرح دل ما خجالت است
زائر شدن، پیاده، یقینا سعادت است

ویزا، بلیط کرب و بلا مال خوب هاست
سهم چو من پیامک "هستم به یادت" است

یک اربعین غزل، به امید عنایتی...
این بغض من اگر چه خودش هم عنایت است

چیزی برای عرضه ندارم مرا ببخش
یعنی غزل، نشانه‌ی عرض ارادت است

ما هیچ، ما گناه... فقط جان مادرت
امضا بکن که شاعرت اهل شهادت است

"باشد حسین (علیه السلام)، کرب و بلا مال خوب‌ها"
یک مهر تربت از تو برایم کفایت است...
لا ادری
۹۳/۰۹/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی