تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

ازدواج سفید

يكشنبه, ۹ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۲ ق.ظ

ال  وی

Shared privately  -  Yesterday 1:14 AM
 
دوازده سال با هم زندگی کردن، سه تام بچه دارن، تازه تصمیم گرفتن ازدواج کنن!!
بهش میگم خوشحالی؟ میگه نمیدونم!!! استرس دارم!! مطمین نیستم که دارم کار درستی انجام میدم!!!
خیلی دلم میخواد سرمو بکوبم به دیوار ولی حسش نیست از جام‌ پاشم!!
=
توی کانادا ن. ما از طریق پارتنرش که ایرانیه میشناسیمش میگه حاضر نیست یه تار موشو با هزار تا دختر قرمه سبزی پز ۲۰ ساله عوض کنه!!
۹۳/۰۹/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۱)

۰۹ آذر ۹۳ ، ۰۹:۱۶ خرید خانه در آلانیا

خیلی خوب و عالی بود

پاسخ:
لطف دارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی