تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

شهدای گمنام یونی

پنجشنبه, ۱۵ اسفند ۱۳۹۲، ۰۲:۵۰ ق.ظ

الان چنده وقتی میرم یونی، بعد از نماز یا موقع خروج از یونی میرم مقبره شهدای گم نام.

فاتحه میخونم و با مفاتیح م زیارت عاشورا.

امروز مفاتیح هم همراه م نبود. گفتم بزار یه مجلس زیارت عاشورا زیر همین طاق بگیرم.

از روی گوشی م فایل زیارت عاشورای استاد فرهمند را play کردم و گذاشتم روی اسپیکر.

من داشتم زمزمه میکردم. همون چند خط اول ش بود که یه دختری نزدیک مقبره شد.مردد بودم که قطع کنم یا نکنم.

دیدم دختره با یه آه بلند همون تیکه ای که استاد داشتند میخوندند را با صدای بلند گفت.

خوشحال شدم که یه پایه پیدا شد. تا تمام بشه چند نفر دیگه هم اومدند و دو نفر که موندند تا زیارت عاشورا  به نصفه برسه و بعد رفتند.

اون دختره تا آخرش موند.تموم که شد بهش گفتم: قبول باشه.

لبخند زدیم و هر کدوم به سمتی رفتیم.

از این که سر مزار شهدای گمنام یه شبه مجلس زیارت عاشورا گرفتم خیلی ذوق زده شدم.

حس خوبی بود.


مقبره شهدای گم نام

۹۲/۱۲/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی