تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

صِراطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ

چهارشنبه, ۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ب.ظ
 
صِراطَ الَّذِینَ أَنْعَمْتَ عَلَیْهِمْ غَیْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَیْهِمْ وَ لَا الضَّالِّینَ‏ 
اغلب مترجمان این آیه را به این صورت ترجمه کرده اند: راه آنان که به آنان نعمت داده ای، نه راه کسانى که بر آنها خشم فرمودى، و نه راه گمراهان.
توضیح: کلمه «غیر» بدل است براى ضمیر «هم» در «علیهم» و یا بدل است براى «الذین» و یا صفت است براى «الذین»
در هر سه حالت معنای صحیح آیه این است: راه کسانی که به آنها نعمت دادی، که همان ها، یعنی همان هایی که به آنها نعمت دادی نه مغضوب هستند و نه ضالین.
بنابراین در آیه سه تا راه وجود ندارد که ما از خدا بخواهیم ما را به این راه هدایت کند، نه به آن دو راه دیگر. بلکه یک راه است. ما از خدا می خواهیم ما را به راه آنانی هدایت کند که نعمت داده شده اند و مغضوب و گمراه هم نیستند.

#با_من_قرآن_بخونین  
Show less
103
2
۹۳/۰۹/۰۵ موافقین ۱ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۲)

سلام وب خوبی داری
خوشحال میشم به سایتم سربزنی تو گوگل بزن فیس کمپ سر بزن
راستی باعضویت تو فیس کمپ میتونی تو بخشش امضا پستت ادرس وبلاگتو بزاری با ارسال هر پست نمیان میشه
www.facecamp.ir
راستی وبلاگتو تو وبلاگم لینک کردم لینک کردم توهم فیس کمپ لینک کن
ثبت در وزارت ارشاد
با چت روم اختصاصی کمپ چت www.campchat.ir

پاسخ:
سلام
سر میزنم  حتما
۰۵ آذر ۹۳ ، ۲۲:۱۶ علیرضا بیگدلی

باسلام

بروزم هستم با عنوان:

مرثیه ایی بر مذاکرات شاید هسته ایی !

http://farhangeparvaz.blog.ir/1393/09/03/mozakerat2434234

 

فرهنگ پرواز

باتشکر

پاسخ:
سلام
سر میزنم حتما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی