تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

اصلاً حسین جنس غمش فرق می کند (خندوانه)

يكشنبه, ۲ آذر ۱۳۹۳، ۰۱:۴۸ ق.ظ

 

حرف های این کلیپ رو  یکی از دوستانم هم سال های  قبل می گفت.

مهاجر بود به اروپا. کلی مشکل و اینا.

کلا هم  مداحی گوش میداد.

می گفت همه بهم  میگند  تو چرا این قدر میخندی و چطور میتونی این قدر  شاد باشی.

 

 حجت الاسلام شهاب مرادی/ رامبد جوان/ برنامۀ خندوانه/ شبکۀ نسیم/ ۲۰ و ۲۱ مهر ۱۳۹۳

 

 

۹۳/۰۹/۰۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۱)

۰۲ آذر ۹۳ ، ۰۱:۵۵ آقای میم عین
کاملش رو دانلود کردم و دیدم و باید به برخی مذهبی ها نشونش داد و البته همش مداحی گوش کردن ...
نمی دونم بگم خوبه یا بد!؟
پاسخ:
من خودم کلا  اهل چیز های  صوتی  نیستم
و وقتی این دوستم هم این طوری می گفت برام  خیلی ملموس نبود
اما به مرور به اون حد رسیدم.
البته مداحی که همش غمگین نیست.
مداحی هایی که برای  ولادت ها خونده میشه شاده.
کلا منظورم  شنیدن ذکر اهل بیت ه.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی