تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

پیاده روی اربعین خاری در چشم داعش

شنبه, ۱ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۰۲ ق.ظ
Shared publicly  -  6:26 AM
من بر عکس کسانی که می گن امسال به خاطر داعش نباید خانم ها بیان و خطر داره، تاکید دارم که اتفاقا امسال برای انداختن رعب و وحشت در دل این حرامی ها، کثرت جمعیت زن و مرد باید بیشتر از هر سال دیگه ای باشه.

  
پ.ن:
منم خیلی دلم میخواد امسال پر شکوه برگزار بشه.
 نمیدونم حتی شیعه ها چشون شده.میگند نه نباید  پیاده روی رفت خطرناکه :(
۹۳/۰۹/۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۱)

سلام ، وقتتون بخیر

مطالب و محتوی سایتتون برامون آموزنده بود.

خدا قوت و خسته نباشید.

انشاالله در این راه موفق باشید.

به سایتتون سرزدیم خوشحال میشیم اگر شما هم به ما ی سر بزنید.

www.zananekavir.ir

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی