تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

فتح اورست با اوجی

شنبه, ۱۷ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ق.ظ
الان یکی برام یه جوک مازندرانی تعریف کرد:
یه خانم مازندرانی رفت اورست رو فتح کرد.
ازش پرسیدن انگیزه ت چی بود؟
گفت ننه بیمه اوجی بچینم.
ترجمه: اومدم اوجی بچینم.

اوجی: پونه، که دو نوع جنگلی و کوهی دارد.
پ.ن:
من خودم اوجی جنگلی را ترجیح میدم.خیلی معطره و خوش رنگ ه.
۹۲/۱۲/۱۷ موافقین ۱ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۲)

۱۷ اسفند ۹۲ ، ۱۹:۳۸ قاسم رستم پور
بله ننه اومده اوجی بچینه دیگه
راستی مگه سر اورست هم اوجی داره؟
پاسخ:
بله
چرا که نه
:)
۱۹ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۳۶ قاسم رستم پور
سلام
آموخته های اقتصادی من

http://muslimeconomist.blog.ir/


پاسخ:
اوکی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی