تمشک اوجی

می نویسم پس هستم

می نویسم پس هستم

آخرین مطالب
پیوندها

جهان شهری ها

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۳:۳۹ ب.ظ
توی پلاس یکی نوشته بود که سری جدید مستند جهان شهری ها داره صداگذاری میشه.
منم زیر نوشتم اگه احیانا با عوامل ش آشنا هستید بگید الکی کش ش ندند و  لزومی به تصویر برداری پیاده روی و طبیعت گردی نیست.تاثیر گذاری  فیلم را کم میکنه.گاهی به این فکر میکنم اگه این مطالب و مفاهیم را بدهیم به مستندساز های شبکه بی... ، اگر مغرض نباشند، خیلی بهتر و تاثیرگذار تر از ما میسازند.
بعد چند ساعت، یکی اومده خطاب به من کامنت گذاشته که ; نویسنده پست در واقع مهره اصلی این مستند هست. :|
خب  الان زمین دهن باز کنه من برم توش  خوبه؟
بدبختی اینه پلاس م هم باز نمیشه برم کامنت م را ادیت کنم :(
پ.ن:
مستند جهان شهری ها درباره مسلمانان و تازه مسلمان هایی است که در اروپا زندگی میکنند.
اوصیکم به دانلود

۹۲/۱۲/۱۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
تمشک اوجی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی